Poprad - Kozie chrbty

06.11.2020
poprad-kozie-chrbty

Poprad - Visová - Kozie chrbty

Dnes pokračujeme v seriáli z okolia Popradu. Nepotrebujete viac ako tri hodiny a z PP ste na mieste štartu do 5 minút. Parkujeme opäť v cestnom sedle Visová na rovnakom mieste ako minule(odklik pod článkom). Tentoraz ale vyrazíme smerom na západ. Od auta začíname po lesnej ceste (rampa) ktorá vedie traverzom ponad vojakov, popradčania by ju mali poznať. Záznam na strave nájdete pod článkom.

pohľad_už_zvyššia,_údolím_vedie_asfaltka_Poprad_-_Spišské_Bystré

Z lesnej cesty po 100 metroch odbočka prudko vľavo a potom už rýgolom strmo hore až na hrebeň. Po ňom už mierne zvlneným terénom až na vrchol s bielym dvojkrížom. Vďaka odlesneniu máme parádne výhľady. Celkový dojem z tejto vychádzky výrazne umocňujú neustále výhľady na Tatry a okolie.

oproti_hrebeň_ktorým_sa_budeme_vraciať_naspäť

Na už spomínanom okrížovanom vrchole sa otáčame naspäť a pomocou mapy.cz sa lesnou cestou, chodníčkom a intuíciou napojíme na vedľajší hrebeň, ktorý sme mali celý čas na očiach. Nápad sa ukazuje ako dobrý a poľovníckym chodníčkom odbočujúcim z hrebeňa sa nám podarí zísť na traverz ponad vojakov. Po ňom už naspäť ku autu... okruh ako vyšitý. Užívajte výhľady v galérke... a tých možností je tu samozrejme viacej ;)